május 05, 2009

Levél, Miss Hannának

Egyik este azt álmodtam, hogy álmomban ébredtem fel éjszaka. Fáradtan és tudatlanul mentem a vécére, min dolgomat intézve. Nem sokkal később a kezemet mostam, felemeltem félelmetesen fáradt tekintetem, a csapból zubogó vízről. A tükörbe pillantva megdermedt ereimben a vér.
Rám zuhant az igazság fénye, mint búslakodó tehénre az eső, a rét közepén.
A Susogós Mackók nem földi lények, de még valójában földünk teremtette állatok se!
Ugyanolyan plüssből vannak, mint a súlyos hasát cipelő, mézzel szája sarkában száradó, piros zubbonyt viselő Micimackó…
Szörnyet csalódtam a világban, melybe születnem kellett egyszer régen. De tudom, hogy ha erős leszek, mindent túlélek… még ily bántalmakat is.

Yuraru

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

XD
Mi van? Hogy jön ide a susogós mackók?
Azért jó ^^

Hana